Premiéra: | 29. august 2024 |
Dĺžka: | 123 minút |
Žáner: | Komédia |
Tá blbka Chantal z Fakjú, pán profesor, je Šípková Ruženka! Doslova. Skončila školu a chce sa stať influencerkou, ale stále má len 300 sledovateľov a žiadnych nových. Všetko sa však môže zmeniť. Verte či neverte, ona a jej kamarátka sa chystajú prepadnúť cez čarovné zrkadlo do sveta rozprávok. A Chantal má konečne možnosť zbierať obsah pre svoj Instagram!
Chantal má celoživotný sen stať sa nechutne bohatou a slávnou infuencerkou, ale je to hlúpa blondínka s 300 sledovateľmi a nemá o čom natáčať. Ale možno sa jej sen čoskoro splní! Spolu s kamarátkou Zeynep sa v škole náhodou ocitnú pred čudným starým zrkadlom. Chantal nenapadne nič múdrejšie, ako sa ho spýtať: “Zrkadlo, zrkadlo, povedz mi, kto je najlepší influencer na svete?” Na jej prekvapenie jej odpovie, že ona je tá pravá. Hneď nato ich obe vcucne a vypľuje von, priamo do sveta rozprávok. Keď sa obaja spamätajú zo šoku, chcú sa čo najrýchlejšie vrátiť do svojho sveta, lenže to nebude také jednoduché. Chantal je teraz Šípková Ruženka, ktorá musí ležať a čakať na bozk od princa. Ten náhodou vyzerá ako jej bývalý spolužiak Danger. Chantal však nie je žiadna hlúpa princezná, dokáže sa zachrániť pred kliatbou! A potom sa musí dostať z tej prekliatej rozprávky. Ale skôr než sa dostane z rozprávkového kráľovstva domov, musí zozbierať ten najlepší obsah pre svoj Instagram. A toho je toľko! Princezné, hlúpi princovia, drak, lietajúci koberec a tisíc ďalších bizarností, ktoré v ľudskom svete jednoducho neexistujú. Ale je tu jeden veľký problém. Možno väčší ako to, že sa stále nemôžu dostať z rozprávky. Nemá internet a jej mobil sa dosť rýchlo vybíja…
Dĺžka: 123 min
Rok výroby: 2024
Dátum lokálnej premiéry: 29. august 2024
Dátum svetovej premiéry: 29. august 2024
Krajina pôvodu:
Tá blbka Chantal z Fakjú, pán profesor, je Šípková Ruženka! Doslova. Skončila školu a chce sa stať influencerkou, ale stále má len 300 sledovateľov a žiadnych nových. Všetko sa však môže zmeniť. Verte či neverte, ona a jej kamarátka sa chystajú prepadnúť cez čarovné zrkadlo do sveta rozprávok. A Chantal má konečne možnosť zbierať obsah pre svoj Instagram!
Chantal má celoživotný sen stať sa nechutne bohatou a slávnou infuencerkou, ale je to hlúpa blondínka s 300 sledovateľmi a nemá o čom natáčať. Ale možno sa jej sen čoskoro splní! Spolu s kamarátkou Zeynep sa v škole náhodou ocitnú pred čudným starým zrkadlom. Chantal nenapadne nič múdrejšie, ako sa ho spýtať: “Zrkadlo, zrkadlo, povedz mi, kto je najlepší influencer na svete?” Na jej prekvapenie jej odpovie, že ona je tá pravá. Hneď nato ich obe vcucne a vypľuje von, priamo do sveta rozprávok. Keď sa obaja spamätajú zo šoku, chcú sa čo najrýchlejšie vrátiť do svojho sveta, lenže to nebude také jednoduché. Chantal je teraz Šípková Ruženka, ktorá musí ležať a čakať na bozk od princa. Ten náhodou vyzerá ako jej bývalý spolužiak Danger. Chantal však nie je žiadna hlúpa princezná, dokáže sa zachrániť pred kliatbou! A potom sa musí dostať z tej prekliatej rozprávky. Ale skôr než sa dostane z rozprávkového kráľovstva domov, musí zozbierať ten najlepší obsah pre svoj Instagram. A toho je toľko! Princezné, hlúpi princovia, drak, lietajúci koberec a tisíc ďalších bizarností, ktoré v ľudskom svete jednoducho neexistujú. Ale je tu jeden veľký problém. Možno väčší ako to, že sa stále nemôžu dostať z rozprávky. Nemá internet a jej mobil sa dosť rýchlo vybíja…
Rok výroby: 2024
Dátum lokálnej premiéry: 29. august 2024
Dátum svetovej premiéry: 29. august 2024
Krajina pôvodu:
Kino Dukla
Prejdite myšou nad kalendár a zobrazia sa Vám podujatia. Kliknutím na podujatie zobrazíte podrobnosti.
Všeobecne záväzné podmienky nákupu a rezervácie vstupeniek prostredníctvom internetu, platné na prevádzkach prevádzkovateľa Mesto Svidník .
Všeobecné záväzné podmienky vymedzujú práva predávajúceho (prevádzkovateľ) a kupujúceho (zákazník) a platia iba pri kúpe a rezervácie vstupeniek cez internet.
Rezervácia vstupeniek
Zákazník berie na vedomie, že rezervácia je nezáväzná a v prípade, že si vstupenky nevyzdvihne v stanovenom čase pred začatím predstavenia, prevádzkovateľ môže vstupenky uvoľniť k ďalšiemu predaju bez ďalšieho oznámenia zákazníkovi. Stanovený čas expirácie rezervácie je oznámený zákazníkovi ihneď po ukončení rezervácie v rezervačnom systéme a zároveň zaslaný e-mailom, pokiaľ bol e-mail správne zadaný. Vstupenky si zákazník môže vyzdvihnúť len v pokladni a to oznámením variabilného čísla rezervácie alebo svojich kontaktných údajov zadaných pri rezervácii. Zákazník môže byť vyzvaný k predloženiu svojich identifikačných dokladov personálom prevádzkovateľa za účelom kontroly.
Zákazník berie na vedomie, že súčasne si môže rezervovať vstupenky len na 1 predstavenie. Rezervovať vstupenky na ďalšie predstavenia môže až po ukončení rezervácie, ktorú predtým začal. Pokiaľ zákazník nedodrží tieto pokyny, prevádzkovateľ neručí za to jeho rezerváciu, napriek tomu, že zákazník obdrží email o potvrdení rezervácie. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na zrušenie takejto rezervácie a to bez oznámenia zákazníkovi.
Zákazník berie na vedomie a bezvýhradne súhlasí, že ním zadané kontaktné údaje môžu byť zaznamenané v systéme za účelom neskoršieho kontaktovania prevádzkovateľom alebo jeho pracovníkmi. Zákazník súčasne berie na vedomie a súhlasí, že v prípade opakovanej neprebratej a neodvolanej rezervácie, mu môže byť budúca rezervácia zablokovaná. Rezerváciu je možné odvolať osobne, telefonicky alebo kliknutím na odkaz v potvrdení rezervácie.
Kúpa vstupeniek
Zakúpené vstupenky prostredníctvom internetu môžete vrátiť iba z dôvodu, že sa predstavenie z technických príčin neuskutoční (porucha na technickom zariadení, nebol dodaný film, nedostavil sa umelec a podobne) a to maximálne do 7 dní od plánovaného uskutočnenia predstavenia požadovať za nich zaplatenú finančnú hodnotu. Musíte tak urobiť písomne. Písomná žiadosť musí obsahovať názov predstavenia, dátum a čas, počet vstupeniek a cenu celkom, variabilný symbol platby a číslo účtu, na ktorý má byť zaplatená čiastka poukázaná. Ak žiadosť nebude obsahovať niektorý z uvedených údajov, nebude vybavená.
V prípade, že pri kúpe vstupeniek prostredníctvom internetu došlo síce k odpísaniu sumy z účtu zákazníka, ale vstupenky sa nezobrazili, reklamáciu vrátenia peňazí z dôvodu neposkytnutia služby si musíte uplatniť v banke, ktorá zákazníkovi vystavila platobnú kartu, prostredníctvom ktorej platba prebehla. Takéto reklamácie nemôže riešiť prevádzkovateľ.
Kupujúci, ktorý si zakúpi vstupenky prostredníctvom internetu, bez výhrad prijíma všetky ustanovenia týchto obchodných podmienok a je povinný sa nimi riadiť.
ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA:
Uvedené obchodné podmienky sú platné v deň zakúpenia alebo vykonania rezervácie vstupeniek zákazníkom.
Prevádzkovateľ rezervačného a nákupného systému je spoločnosť Ticketware SE, so sídlom Hlavná 23, 917 01 Trnava, IČO: 48298034, e-mailový kontakt podpora@cinemaware.eu, prehlasuje, že platobné služby pre platobné metódy, konkrétne platby pomocou platobných kariet a platby pomocou online bankového prevodu zaisťuje spoločnosť GoPay s.r.o. (ďalej len “GoPay”), sídlo Planá 67, 370 01 České Budějovice, Česká Republika, IČ: 26046768. Obchodníkom/príjemcom platieb pre GoPay je spoločnosť NewVision Money s.r.o., so sídlom Lidická 700/19, Veveří, 602 00 Brno, IČO: 08693242, Česká republika, e-mail: podpora@cinemaware.eu, tel.: +421 948 842538, ktorá zabezpečuje príjem, vyúčtovanie a zasielanie platieb. Spoločnosť Ticketware SE rieši reklamácie platiteľov kartou v zastúpení za svojich klientov (3.strana).
GoPay poskytuje platobné služby z obchodného aj technického hľadiska a realizuje platobné transakcie na svoj účet a svoje obchodné meno. Prípadné reklamácie a otázky o platobných transakciách môže Platiteľ smerovať priamo na GoPay prostredníctvom telefonickej linky +420 840 818 918 (po-pia 08 - 17h) alebo pomocou e-mailovej podpory na adrese gopay@gopay.cz, či písomne na adresu sídla.
Po potvrdení objednávky má Platiteľ možnosť využiť službu bankového prevodu, ktorá ho presmeruje na internetové bankovníctvo jeho banky. Platiteľ prostredníctvom internet bankingu odošle Platbu. Predávajúci expeduje vstupenky ihneď po prijatí potvrdenia o úhrade od GoPay.
Citlivé vstupné údaje, ktoré zadáva Platiteľ do systému internetového bankovníctva sú chránené platobnými bránami bánk a nedostávajú sa do prostredia tretích strán. Spracovatelia platieb vidia iba informácie o transakcií, ktoré im banka s odoslanou transakciou oznámi.
Kliknutím na tlačidlo: “Pokračovať” potvrdzuje Platiteľ súhlas so Všeobecnými obchodnými podmienkami prevádzky. Pokračovaním v platbe dáva taktiež prevádzkovateľovi systému súhlas so spracovaním zadaných kontaktných údajov, a to až do doby písomného vyjadrenia nesúhlasu s týmto spracovaním. Kontaktné údaje, ktoré Platiteľ uvedie pri objednaní, slúžia výhradne pre potreby prevádzkovateľa systému a nebudú poskytnuté iným subjektom s výnimkou spracovávateľov platieb a prevádzky, v ktorej si platiteľ kupuje vybranú službu alebo produkt..
Používateľ nesmie využívať Rezervačný a nákupný systém spôsobom, ktorý by mohol znížiť jeho hodnotu a/alebo poškodiť, upraviť, znemožniť, preťažiť alebo zhoršiť funkciu časti a/alebo celku Rezervačného a nákupného systému, či infraštruktúry Poskytovateľa zahŕňajúcej akékoľvek pasívne a/alebo aktívne prvky infraštruktúry a/alebo sieťové zariadenia, či servery. Používatel nesmie zneužívať, blokovať, modifikovať alebo inak meniť akúkoľvek časť Rezervačného a nákupného systému, alebo sa len pokúsiť narušiť stabilitu, chod alebo dáta Rezervačného a nákupného systému. Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za prípadné neoprávnené zásahy tretích osôb, v dôsledku čoho tieto osoby neoprávnene získajú prístup k osobným údajom používateľa a/alebo k jeho používateľskému účtu a/alebo k príslušnej databáze poskytovateľa tieto údaje použijú, využijú, zneužijú alebo sprístupnia tieto údaje tretím osobám. Akékoľvek vyššie uvedené činnosti môžu byť trestné.
Skontrolujte si prosím zadanú e-mailovú adresu. Na zadaný e-mail môžu byť zaslané objednané a uhradené vstupenky alebo e-mailová správa potrebná k vyzdvihnutiu vstupeniek v pokladni prevádzky. Na nesprávne zadaný e-mail nie je možné uplatňovať si reklamáciu.