Réžia: | Rudolf Havlík |
Hrajú: | Jiří Langmajer, Martina Babišová, David Švehlík |
Premiéra: | 23. september 2021 |
Dĺžka: | 81 minút |
Žáner: | Dráma |
Réžia: Rudolf Havlík • Hrajú: Jiří Langmajer, Martina Babišová, David Švehlík
Špičkový kardiochirurg Peter ( Jiří Langmajer ) je veľmi uzavretý a introvertný muž. Jeho dvadsať jedna ročná dcéra Lucia ( Martina Babišová ) má vrodenú srdcovú poruchu a Peter sa ju pri plánovanej operácií rozhodne operovať sám. Po nej sa spoločne vydajú na dobrodružnú cestu na Island . Tu majú príležitosť nanovo vybudovať svoj vzťah, pretože Lucia sa s otcom už dlhšie nestýka a stále ju trápi že opustil jej matku. Peter musí počas dobrodružnej cesty prísť na množstvo vecí, ktoré mu unikli, a neustále odpovedať na otázky svojej dcéry. Peter si postupne uvedomuje že by mal veci zmeniť, uvedomí si, že mu Lucia chýba a musel by sa naučiť byť menším egoistom.
Jedného dňa však Lucia náhle skolabuje uprostred divočiny. Peter si nie je istý či niekde urobil chybu. K tomu sa mu pridáva pocit, že je stratený uprostred nekonečnej divočiny a stráca schopnosť rozoznať realitu od fikcie. Skutočne sa operácia podarila? Skutočne sa s Luciou vydal na ďalekú výpravu ? Prvýkrát v živote sa ocitne v situácií, ktorú nemá pevne pod kontrolou a musí podstúpiť tvrdý súboj so svojim vedomím a svedomím, aby prišiel na to, ako sa ocitol tam kde je.
To prečo si režisér Rudolf Havlík vybral pre natáčanie nespútanú krajinu Islandu vysvetlil takto „Krajina bola treťou hlavnou postavou nášho filmu a museli sme sa vysporiadať s technickými prekážkami, ktoré pri klasickom natáčaní neriešime. Island v sebe spája divokosť a surovosť. Vo vnútrozemí sa nachádzajú lávové polia, gejzíry, vodopády a ľadovce, ale taktiež lúky a pohoria, ktoré majú vďaka klimatickým podmienkam jedinečnú farbu, akú nenájdete nikde na svete.“
Dĺžka: 81 min
Rok výroby: 2021
Dátum lokálnej premiéry: 23. september 2021
Krajina pôvodu:
Réžia: Rudolf Havlík • Hrajú: Jiří Langmajer, Martina Babišová, David Švehlík
Špičkový kardiochirurg Peter ( Jiří Langmajer ) je veľmi uzavretý a introvertný muž. Jeho dvadsať jedna ročná dcéra Lucia ( Martina Babišová ) má vrodenú srdcovú poruchu a Peter sa ju pri plánovanej operácií rozhodne operovať sám. Po nej sa spoločne vydajú na dobrodružnú cestu na Island . Tu majú príležitosť nanovo vybudovať svoj vzťah, pretože Lucia sa s otcom už dlhšie nestýka a stále ju trápi že opustil jej matku. Peter musí počas dobrodružnej cesty prísť na množstvo vecí, ktoré mu unikli, a neustále odpovedať na otázky svojej dcéry. Peter si postupne uvedomuje že by mal veci zmeniť, uvedomí si, že mu Lucia chýba a musel by sa naučiť byť menším egoistom.
Jedného dňa však Lucia náhle skolabuje uprostred divočiny. Peter si nie je istý či niekde urobil chybu. K tomu sa mu pridáva pocit, že je stratený uprostred nekonečnej divočiny a stráca schopnosť rozoznať realitu od fikcie. Skutočne sa operácia podarila? Skutočne sa s Luciou vydal na ďalekú výpravu ? Prvýkrát v živote sa ocitne v situácií, ktorú nemá pevne pod kontrolou a musí podstúpiť tvrdý súboj so svojim vedomím a svedomím, aby prišiel na to, ako sa ocitol tam kde je.
To prečo si režisér Rudolf Havlík vybral pre natáčanie nespútanú krajinu Islandu vysvetlil takto „Krajina bola treťou hlavnou postavou nášho filmu a museli sme sa vysporiadať s technickými prekážkami, ktoré pri klasickom natáčaní neriešime. Island v sebe spája divokosť a surovosť. Vo vnútrozemí sa nachádzajú lávové polia, gejzíry, vodopády a ľadovce, ale taktiež lúky a pohoria, ktoré majú vďaka klimatickým podmienkam jedinečnú farbu, akú nenájdete nikde na svete.“
Rok výroby: 2021
Dátum lokálnej premiéry: 23. september 2021
Krajina pôvodu:
Všeobecne záväzné podmienky nákupu a rezervácie vstupeniek prostredníctvom internetu, platné na prevádzkach prevádzkovateľa Mesto Stropkov.
Všeobecné záväzné podmienky vymedzujú práva predávajúceho (prevádzkovateľ) a kupujúceho (zákazník) a platia iba pri kúpe a rezervácie vstupeniek cez internet.
Rezervácia vstupeniek
Zákazník berie na vedomie, že rezervácia je nezáväzná a v prípade, že si vstupenky nevyzdvihne v stanovenom čase pred začatím predstavenia, prevádzkovateľ môže vstupenky uvoľniť k ďalšiemu predaju bez ďalšieho oznámenia zákazníkovi. Stanovený čas exspirácie rezervácie je oznámený zákazníkovi ihneď po ukončení rezervácie v rezervačnom systéme a zároveň zaslaný e-mailom, pokiaľ bol e-mail správne zadaný. Vstupenky si zákazník môže vyzdvihnúť len v pokladni a to oznámením variabilného čísla rezervácie alebo svojich kontaktných údajov zadaných pri rezervácii. Zákazník môže byť vyzvaný k predloženiu svojich identifikačných dokladov personálom prevádzkovateľa za účelom kontroly.
Zákazník berie na vedomie, že súčasne si môže rezervovať vstupenky len na 1 predstavenie. Rezervovať vstupenky na ďalšie predstavenia môže až po ukončení rezervácie, ktorú predtým začal. Pokiaľ zákazník nedodrží tieto pokyny, prevádzkovateľ neručí za to jeho rezerváciu, napriek tomu, že zákazník obdrží email o potvrdení rezervácie. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na zrušenie takejto rezervácie a to bez oznámenia zákazníkovi.
Zákazník berie na vedomie a bezvýhradne súhlasí, že ním zadané kontaktné údaje môžu byť zaznamenané v systéme za účelom neskoršieho kontaktovania prevádzkovateľom alebo jeho pracovníkmi. Zákazník súčasne berie na vedomie a súhlasí, že v prípade opakovanej neprebratej a neodvolanej rezervácie, mu môže byť budúca rezervácia zablokovaná. Rezerváciu je možné odvolať osobne, telefonicky alebo kliknutím na odkaz v potvrdení rezervácie.
Kúpa vstupeniek
Zakúpené vstupenky prostredníctvom internetu môžete vrátiť iba z dôvodu, že sa predstavenie z technických príčin neuskutoční (porucha na technickom zariadení, nebol dodaný film, nedostavil sa umelec a podobne) a to maximálne do 7 dní od plánovaného uskutočnenia predstavenia požadovať za nich zaplatenú finančnú hodnotu. Musíte tak urobiť písomne. Písomná žiadosť musí obsahovať názov predstavenia, dátum a čas, počet vstupeniek a cenu celkom, variabilný symbol platby a číslo účtu, na ktorý má byť zaplatená čiastka poukázaná. Ak žiadosť nebude obsahovať niektorý z uvedených údajov, nebude vybavená.
V prípade, že pri kúpe vstupeniek prostredníctvom internetu došlo síce k odpísaniu sumy z účtu zákazníka, ale vstupenky sa nezobrazili, reklamáciu vrátenia peňazí z dôvodu neposkytnutia služby si musíte uplatniť v banke, ktorá zákazníkovi vystavila platobnú kartu, prostredníctvom ktorej platba prebehla. Takéto reklamácie nemôže riešiť prevádzkovateľ.
Kupujúci, ktorý si zakúpi vstupenky prostredníctvom internetu, bez výhrad prijíma všetky ustanovenia týchto obchodných podmienok a je povinný sa nimi riadiť.
ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA:
Uvedené obchodné podmienky sú platné v deň zakúpenia alebo vykonania rezervácie vstupeniek zákazníkom.
Prevádzkovateľ rezervačného a nákupného systému je spoločnosť Ticketware SE, so sídlom Hlavná 23, 917 01 Trnava, IČO: 48298034, e-mailový kontakt podpora@cinemaware.eu, prehlasuje, že platobné služby pre platobné metódy, konkrétne platby pomocou platobných kariet a platby pomocou online bankového prevodu zaisťuje spoločnosť GoPay s.r.o. (ďalej len “GoPay”), sídlo Planá 67, 370 01 České Budějovice, Česká Republika, IČ: 26046768. Obchodníkom/príjemcom platieb pre GoPay je spoločnosť NewVision Money s.r.o., so sídlom Lidická 700/19, Veveří, 602 00 Brno, IČO: 08693242, Česká republika, e-mail: podpora@cinemaware.eu, tel.: +421 948 842538, ktorá zabezpečuje príjem, vyúčtovanie a zasielanie platieb. Spoločnosť Ticketware SE rieši reklamácie platiteľov kartou v zastúpení za svojich klientov (3.strana).
GoPay poskytuje platobné služby z obchodného aj technického hľadiska a realizuje platobné transakcie na svoj účet a svoje obchodné meno. Prípadné reklamácie a otázky o platobných transakciách môže Platiteľ smerovať priamo na GoPay prostredníctvom telefonickej linky +420 840 818 918 (po-pia 08 - 17h) alebo pomocou e-mailovej podpory na adrese gopay@gopay.cz, či písomne na adresu sídla.
Po potvrdení objednávky má Platiteľ možnosť využiť službu bankového prevodu, ktorá ho presmeruje na internetové bankovníctvo jeho banky. Platiteľ prostredníctvom internet bankingu odošle Platbu. Predávajúci expeduje vstupenky ihneď po prijatí potvrdenia o úhrade od GoPay.
Citlivé vstupné údaje, ktoré zadáva Platiteľ do systému internetového bankovníctva sú chránené platobnými bránami bánk a nedostávajú sa do prostredia tretích strán. Spracovatelia platieb vidia iba informácie o transakcií, ktoré im banka s odoslanou transakciou oznámi.
Kliknutím na tlačidlo: “Pokračovať” potvrdzuje Platiteľ súhlas so Všeobecnými obchodnými podmienkami prevádzky. Pokračovaním v platbe dáva taktiež prevádzkovateľovi systému súhlas so spracovaním zadaných kontaktných údajov, a to až do doby písomného vyjadrenia nesúhlasu s týmto spracovaním. Kontaktné údaje, ktoré Platiteľ uvedie pri objednaní, slúžia výhradne pre potreby prevádzkovateľa systému a nebudú poskytnuté iným subjektom s výnimkou spracovávateľov platieb a prevádzky, v ktorej si platiteľ kupuje vybranú službu alebo produkt..
Používateľ nesmie využívať Rezervačný a nákupný systém spôsobom, ktorý by mohol znížiť jeho hodnotu a/alebo poškodiť, upraviť, znemožniť, preťažiť alebo zhoršiť funkciu časti a/alebo celku Rezervačného a nákupného systému, či infraštruktúry Poskytovateľa zahŕňajúcej akékoľvek pasívne a/alebo aktívne prvky infraštruktúry a/alebo sieťové zariadenia, či servery. Používatel nesmie zneužívať, blokovať, modifikovať alebo inak meniť akúkoľvek časť Rezervačného a nákupného systému, alebo sa len pokúsiť narušiť stabilitu, chod alebo dáta Rezervačného a nákupného systému. Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za prípadné neoprávnené zásahy tretích osôb, v dôsledku čoho tieto osoby neoprávnene získajú prístup k osobným údajom používateľa a/alebo k jeho používateľskému účtu a/alebo k príslušnej databáze poskytovateľa tieto údaje použijú, využijú, zneužijú alebo sprístupnia tieto údaje tretím osobám. Akékoľvek vyššie uvedené činnosti môžu byť trestné.
Skontrolujte si prosím zadanú e-mailovú adresu. Na zadaný e-mail môžu byť zaslané objednané a uhradené vstupenky alebo e-mailová správa potrebná k vyzdvihnutiu vstupeniek v pokladni prevádzky. Na nesprávne zadaný e-mail nie je možné uplatňovať si reklamáciu.